Lemvig Kommune

Selvbetjening

Din søgning efter '{{query}}' gav intet resultat.

Indhold

Din søgning efter '{{query}}' gav intet resultat.

Nyheder

Din søgning efter '{{query}}' gav intet resultat.

Tre foreninger går sammen om stærkt markedsføringssamarbejde

Lemvig Handel, Thyborøn Handel og Lemvig-Thyborøn Turistforening arbejder allerede i dag tæt sammen om events og aktiviteter i Lemvig Kommune. Nu har parterne, med tilsammen flere hundrede medlemmer i hele kommunen, indgået en stor markedsføringsaftale med Jysk Fynske Medier.

- Vores medlemmer og hele området får ganske enkelt mest ud af, at vi indgår denne fælles og store markedsføringsaftale, lyder det samstemmende fra Palle Johansen fra Lemvig Handel, Casper Øgendahl fra Thyborøn Handel og Per Skaaning fra Lemvig Thyborøn-Turistforening.

Konkret betyder aftalen med Jysk Fynske Medier, at de tre foreninger får Turistavisen Nordvestjylland som officiel turistguide i 2020. Aftalen skal stille de to byer og hele området bedst muligt, når det gælder om at ramme de mange turister i området, og få budskabet om attraktive butikker, events og oplevelser ud til folk i nærområdet uden for kommunens grænser.

- Vi har ekstremt meget at byde på. Med denne koordinerede indsats og klar besked til vores medlemmer om fælles retning, så er vi ikke i tvivl om, at vi vil høste stort på aftalen næste år, lyder en udtalelse fra de tre formænd.

Turistavisen Nordvestjylland udgives inden påske. Der udgives et særligt event-, turist- og shopping-magasin i højsæsonen, og der laves helt nye bykort. Alt sammen på både dansk og tysk og med distribution til de mange gæster i lokalområde. Med aftalen følger også en særlig E-profil for de medvirkende annoncører, hvilket de tre formænd hilser velkomment som et supplement til den eksisterende online markedsføring.

Aftalen indeholder også fælles annoncer i medier længere sydpå i Jylland, ligesom de tre foreninger sidder med i redaktionen af udgivelserne. Det er forhandlet hjem, at medlemmerne af de tre foreninger får særlige rabatter i pakken.

Hos Jysk Fynske Medier er man begejstret og fremhæver gennemslagskraften i at lave en koordineret pakkeløsning.

- Vi er glade for at indgå et samarbejde med de tre foreninger. Det er meget ambitiøst og vil utvivlsomt sætte hele området på landkortet, øge gæsternes tilfredshed og døgnforbrug og skabe yderligere vækst i området, siger salgschef Lars Thornvig fra Jysk Fynske Medier.

I praksis vil event- og handelschef Mai Lindgaard og chef for Kommunikation og Turisme Kristian Hansen være dialogpartner med Jysk Fynske Medier.

Medlemmer af alle tre foreninger opfordres til at bakke op om det nye samarbejde, hvor Jysk Fynske Medier vil indlede dialogen med butikker, attraktioner og alle interesserede her i december måned.